piątek, 27 grudnia 2013

Święta święta ...

W tym roku święta spędziliśmy rodzinnie tylko nasza wspaniała szóstka :)
Niczym się nie przejmowaliśmy wszystko na luzie bez nerwów bez pośpiechu. Wigilijną kolację zaczęliśmy jeszcze przed 1 gwiazdką ze wzgl na moje głodomory.
Z prezentów w tym roku chyba każdy był zadowolony :)






Tak wyglądał salon po rozpakowywaniu :)


Adaś już wypróbował prezent




Ciocia Bryzia wiecznie nie masz czasu więc dodam zdjęcia naszego korytarzyka 


Z rodzinną ścianką 


I jeszcze nasz mały krasnal mikołaj który już prawie jest nasz na 98% ;)



Pozdrawiam wszystkich naszych przyjaciół którzy nas znają , wasza obecność w naszym życiu bardzo nam pomaga. DZIĘKUJEMY za to że jesteście i nas wspieracie.
Aga Ala Kornelka moje Anielice :)

7 komentarze:

Hania pisze...

Alez piekna gromadka! Bede z przyjemnoscia zagladac bo pieknie tu u Ciebie:) Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Zapraszam i dziękuję :)

bryzia pisze...

Ale cudnie zrobiłaś ten korytarz jestem zachwycona a te ramki cudo musisz dac mi namiary całuje was kochani

Unknown pisze...

Dzięki miało być jasno i prosto :)

kachna pisze...

piękna rodzinka, brakuje mi Mamy i Taty
korytarz cudny, uwielbiam takie fotograficzne ściany - na nowym miejscu jeszcze nie wybraliśmy miejsca - ale fotki już są
a w kwestii wieku podopiecznych nie ma odpowiedzi jaki lepiej - indywidualnie zawsze od charakteru dziecka i opiekuna - mi na dziś dobrze bez maluszków, jak zatęsknię już mam zaznajomione pogotowie rodzinne ;)

Unknown pisze...

Mama i Tata jakoś niechętni do zdjęć ale że Seweryn dostał aparat to już się chyba nie wymigamy :)
W różnym wieku dzieci mamy plusy dodatnie i plusy ujemne:) mi zawsze w pamięci zostanie 4 podpisane butelki na mleko, podziwiam jak wtedy dawałaś radę :)

Tykrokylek pisze...

Wszystkiego dobrego na ten 2014 Rok dla Waszej Gromadki!!!

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Nas sześcioro kot i pies :). Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger